![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gud vad bortskämd man blir...
Sitter och syr på en jacka och mitt i har jag blivit tvungen att lämna in min overlock för slipning av knivarna. Jag vill ju fortsätta sy min jacka men det tar emot eftersom jag inte kan overlocka sömmarna.
Men hallå! jag kan ju faktiskt använda den vanliga maskinen och sicksacka som på den gamla goda tiden. Men det tar emot enormt, tänk va bortskämd man blir. Att inte vilja sy en jacka för att det inte blir lika snyggt på insidan, som dessutom ska fordas... ![]() ![]() Är man inte lite bortskämd och kanske för stor perfektionist då.... Så nu är frågan om jag ska vänta att sy till tisdag då jag troligen har min makin igen eller om jag ska ta mig i kragen och använda sicksacken och få klart jackan som jag behöver. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:32.