![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Valet och kvalet...
Nu sitter man här och kollar engelska och danska webbsidor efter bra priser och kollar på alla möjliga recentioner på de som verkar intressanta.
Men... Jag har nog blivit lite blind tror jag. Jag "behöver" inte text. (jag skulle gilla möjligheten dock) Jag "behöver" inte 300+ sömmar... Jag "behöver" inte 10 knapphål... Jag behöver utrymme. Jag vill ha öljettsöm. Jag behöver styrka. Skall man sy gardiner och liknande kan jag ju välja i stort sett vad som helst. Nu skall man sy några båtkapell åt bekanta och vill byta upp mig till något. Men vad? Jag har funderingar på någon HQ Sapphire på grund av storleken. Samt på att folk klagat på att de sytt fast knappverktyget utan att märka det... Men med en prislapp på 10+tusen känns lite mycket. Har ju råd, men ändå... Finns det bra (bättre) maskiner för användningsområdet så skulle förslag gärna tas emot. Det är ju inte direkt bråttom... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:07.