![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
vad kallas tyget?
Letar efter något som ser ut som "neopren" eller "våtdräkstyg" men det används till typ huvjackor o dy. Det var väldigt populärt för 7-8 år sedan. Någon som kan tänkas förstå vilket tyg jag menar och vad det kan heta/kallas. En riktig höjdare blir det om det dessutom går att köpa någonstans. (det skall vara relativt tunnt för att vara riktigt kinkig men jag tar tacksamt emot alla föslag )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är nästan alldeles säker på att jag såg sånt på Kilotex senast jag var där, för kanske ett år sen.
Minns inte heller vad det kallas :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu vet jag inte var du bor, men det låter som något jag sett på Dollys (Odenplan-Stockholm) i våras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Själv bor jag långt från allfartsvägarna men jag har meddelat sonen i stockholm vart han skall leta. det är dessutom han som skall ha tyget..;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:10.