![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Beskrivning vante
Jag letar efter en bra beskrivning till en sk. halvvante/torgvante/handledsvärmare. Har letat lite överallt på olika garnsidor, men inte hittat det jag sökt efter. Det jag söker är en beskrivnig där fingrar finns med men som slutar efter halva vägen (som avklippta fingervantar). Det jag hittat är bara som avklippta tumvantar. Vill ha det i ett ganska grovt garn. Någon som kan tipsa mig om var det finns?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du hittar någon fingervantsmodell/mönster som du gillar så är det väl bara att inte sticka hela fingrarna färdiga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är det inte bara att göra fingervantar och anpassa längden på fingrarna (och låta bli att ta ihop förstås) ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har hittat en bra beskrivning, ska försöka med den. Problemet är att den har ngn slags fläta på ovansidan, men jag såg att nån annan hade ställt en fråga om det, så jag ska kolla där.
Tack iaf! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.