![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
För er med belastningshandikapp
Hejsan, Skriver till er med handikapp när det kommer till ex stickning. För mig är det svårt att sticka då jag inte klarar av att belasta nacke, axlar och händer. Tyngden från det man stickar blir rejält tungt efter ett tag. Vill därför slå ett slag för påtning. Stickning med bräda. Håller på med en halsduk själv och har inte behövt avbryta efter varje varv pga värk.
Så jag måste säga att jag blev överlycklig. Det är jätteenkelt, man kan variera sitt stickande otroligt mkt, och man slipper arbeta så mkt utåt (ni som har värk vet nog vad jag menar). Började själv med detta nyligen (typ några dar sen), och det är ett jättebra tips till er som aldrig klarat av stickning eller har värk.. Skickar med en länk till en sida med jättebra information. jag har mer sidor om någon är intresserad. http://www.knittingboard.com/articles.asp?id=130 Brädan jag använder har min sambo snickrat ihop. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:32.