Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-08-21, 18:36   #16
mellie mellie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 143
Fri uppgradering

av 3 D professional har diskuterats här. Äntligen fick jag tummarna loss och ringde min handlare Niklas och frågade. Enligt honom ska man få ett "papper" från Husqvarna automatiskt med erbjudande om fri uppgradering till 4 D om man köpt 3 D det senaste året. Han sade också att 4 D inte har lanserats här ännu men att programmet kommer med svensk manual i sept-okt.

Hälsningar Gunnel
mellie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-21, 19:39   #17
Lenis Lenis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 59
Man kan köpa 4D nu, men med engelska manualer. Vill man ha svenska kommer det i början av september (kan ändras).
Har man köpt 3D senaste året får man fri uppgradering om man registrerat sig. Man får ett paket via post.
Vad jag vet ska priset på 4D vara detsamma som varit för 3D.
Vad det gäller Vista så fungerar det inte på alla datorer (inte min). Har jobbat på det hela sommaren med hjälp av Hq. Så ta inte det förgivet att det fungerar!
Lenis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-08-21, 19:42   #18
kaviar kaviar är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 173
jag var i HQ butiken idag.........

har ju egentligen bestämt mig för att inte köpa 4D....men frågade vad det skulle kosta. De sa att jag fick 40% rabatt för en uppgradering dvs 8400 kr. Jag köpte mitt 3Dför två år sedan. Är lite nyfiken och ska spana in alla förtjusande förbättringar.
/hälsningar Monica
kaviar är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-19, 13:47   #19
avslutad140203 avslutad140203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 97
Idag var jag hos en Husqvarna återförsäljare och enligt honom kommer den svenska versionen/uppgraderingen av 4D att varar försenad. Trist tycker jag.
Mira
avslutad140203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-20, 13:44   #20
Annie Annie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2005
Inlägg: 248
har hört att 4D ska var mycket bättre, lättare att jobba i och enklare att förstå. Stygnsättningen skulle fungera på ett annat sätt.
Annie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-02, 11:58   #21
AnkiH AnkiH är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 178
Citat:
perkan skrev:
Idag var jag hos en Husqvarna återförsäljare och enligt honom kommer den svenska versionen/uppgraderingen av 4D att varar försenad. Trist tycker jag.
Mira

Du vet inte hur försenad den kommer att bli? I min butik sa de också att man skulle få brev hem, och sen komma in med den gamla dongeln. Har tittat lite på tutorials och hoppas det kommer att bli lättare att stygnsätta själv.
(Annars får jag väl köpa det där Sierra som PulverTrollet har, det verkar kanonhäftigt )

Anki
AnkiH är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-02, 12:19   #22
avslutad140203 avslutad140203 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 97
Jag var igår i affären och enligt honom ska uppgraderingen komma om 2-3 veckor. Jag väntar också för att se om det blir bättre annars funderar jag att byta till något annat.
Hälsningar Mira
avslutad140203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons