Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2004-07-04, 18:45   #1
AnnikaP AnnikaP är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 48
Question Endless Embroidery Hoop

Hej alla duktiga sytokar...
Jag undrar om det finns någon därute som vet något om Husqvarnas nya broderbåge. På deras hemsida är det ganska mager info. Det står inte ens när den kommer ut i butikerna. Jag var precis på väg att köpa megabågen när jag fick höra talas om den här och då ville jag inte göra nåt förhastat. Finns det någon som kanske fått veta nåt mer om bågen av sin återförsäljare än vad jag fått och som kan hjälpa mig att sprida ljus över min undran om vilken båge jag ska satsa på???
Glada syhälsningar
//Annika
AnnikaP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-07-05, 15:12   #2
Janne Janne är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 107
Endless Embroidery Hoop...

Hej Annika

Den nya brodyrbågen ( för Designer I, II & Platinum Plus ) som heter Endless Embroidery Hoop kan köpas nu. Vi tog hem den för ca. 1 månad sedan och har provat att sy på den. Du kan inte jämföra den med Mega bågen för man broderar helt olika med dom.

Mega bågen fungerar som dina andra bågar med den skillnaden att du får förflytta den i olika positioner ( 1, 2 & 3 ) beroende på hur stort brodyr du håller på med.

Endless Hoop är till för sammanhängande mönster som snabbt och enkelt broderas ut. Storleken på bågen är 170x100, att jämföras med mega bågens 360x150 mm.

2 kort från Husqvarna Viking är just nu framtagna till Endless Hoop, kort nr. 64 "Italian Romance" är vackra bårder att dekorera gardiner, dukar, sommarklänningar etc.
Kort nr. 65 "Delicate & Dainty" är vackra uddspetsar med hålsöm.

Så det är 2 helt skilda bågar att välja på

Hälsningar:
Jan Lindström
Fackman på Husqvarna Viking i Sandviken
Tel. 026 - 25 36 74
Janne är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-07-05, 15:19   #3
AnnikaP AnnikaP är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 48
Lightbulb AHA...

Nu tror jag att jag förstår. Jag fick för mig att jag kunde använda nya bågen till vanliga stora motiv eftersom man kunde flytta den vartefter. Men den är alltså ganska liten! Då går det ju förståss inte. Då tackar jag för informationen. Nu vet jag vad jag ska köpa!
Sol/regniga sommar hälsningar
//Annika
AnnikaP är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons