Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2010-10-07, 06:57   #1
Kattie Kattie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2010
Inlägg: 21
Nybliven ägare till världens finaste maskin ;)

Ja kanske fel kategori men... efter en längre tid funderingar gjorde jag slag i saken o letade upp en annons på brodermaskin på nätet, till min glädje var maskinen kvar så jag bestämde mig för att åka o "titta" på den.... ja men de vet ju alla, åka o typ titta på en hundvalp... va slutar det med? Så mitt "tittande" slutade efter en supertrevlig pratstund med säljaren med att det stod en maskin i bilen på väg hem

Så.... jag har aldrig kört med en sån här maskin o kommer nu att kolla runt efter fakta o info o allt man kan tänkas för nu.. nu ska de sys
Kattie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 07:06   #2
nattugglan nattugglan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 5
Hejsan
Grattis till din brodermaskin vad blev det för märke ,man är ju lite nyfiken av sig
nattugglan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 07:37   #3
Kattie Kattie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2010
Inlägg: 21
Tackar! De blidde en Janome. Fick dessutom supermycket tips av säljaren på olika sidor på nätet, bla denna så nu ska jag bara komma igång o bli kompis med maskinen E jumycket nytt när man aldrig grejat med sånt här men de ska bli superkul
Kattie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 09:38   #4
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
Wink Janne ska bli en god vän är jag säker på!!

Citat:
Kattie skrev: Visa inlägg
Tackar! De blidde en Janome. Fick dessutom supermycket tips av säljaren på olika sidor på nätet, bla denna så nu ska jag bara komma igång o bli kompis med maskinen E jumycket nytt när man aldrig grejat med sånt här men de ska bli superkul
jepp vi hade supertrevligt!! och jag tror jag fixkade att berätta det jag kan..något förvirrat på mitt lilla vis! så min Janne har hamnat i bra händer känner jag!!

Medlem här ska man vara för att här finns de som vet vad de snackar om och man får tips om vad man än undrar över! Alla är hjälpsamma... hahahah jag talar för redan frälsta!
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 20:35   #5
annah29 annah29 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2007
Inlägg: 55
Citat:
Kattie skrev: Visa inlägg
Tackar! De blidde en Janome. Fick dessutom supermycket tips av säljaren på olika sidor på nätet, bla denna så nu ska jag bara komma igång o bli kompis med maskinen E jumycket nytt när man aldrig grejat med sånt här men de ska bli superkul
Och jag har också köpt en Janome MC 350 och är hittills nöjd! Ska snart gå på kurs hos försäljaren.

Ville bara säga det
annah29 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons