Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-06-03, 22:26   #1
GOBLIgobli GOBLIgobli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 158
Brother pr600

Hejsan syvänner!

Eftersom jag känner att det skulle vara dags för en uppgradering av min broderenhet så har jag nu totalt spanat in mig på detta monster till maskin.
Visst finns det billigare alternativ men om jag känner mig själv så kommer jag ändå gå och snegla på denna och till slut bli arg över att jag inte köpte den på en gång.

Så nu undrar jag, ni som har denna maskin, är ni alla egenföretagare och proffs eller finns det några hobbyentusiaster som jag som inte vill ha några maskinella begränsningar?
Hur ska jag motivera mitt köp? Det handlar ju trots allt om rätt mycket kosing...
Tack på förhand.
GOBLIgobli är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-04, 06:45   #2
Skumnorpan Skumnorpan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 274
hej

Jag har två kompisar som har den och dom har den för privat bruk vad jag vet är dom väldigt nöjda med sina. När jag va hos monica så broderade vi på den så jag fick se den ilive typ det va en kuligt maskin så jag tror inte att du ångrar dej kram suss
Skumnorpan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-04, 07:56   #3
Greta70 Greta70 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 33
Samma här :)

Jag ska också uppgradera mig med en pr600.
Men innan så hittade jag en annan maskin som har 16st nålar. Okej då snackar vi helt annat pris. Men gå in på Indukta progenta, där snackar vi monstermaskinens monster

Jag har bara hört positivt om pr600, både från användare, här på sysidan, men även från andra.

Lycka till
Greta70 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-04, 18:56   #4
GOBLIgobli GOBLIgobli är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 158
Tack så mycket för era svar! Och vad skönt att det finns de som har den till hobbybruk också.
Vad gäller den med 16 nålar så tror jag att den blir lite överkurs för mig , såg även vad den kostade!

När jag sökte i forumet var det en kommentar om att den väsnas, låter den alldeles förskräckligt eller bara mer än en HQ?

Hur som, jag ska gå och ta mig en riktig demo av denna, dock tror jag att i det läget är det bäst att ha finansieringen klar...
GOBLIgobli är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons