Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-04-02, 17:59   #1
CAR0LINE CAR0LINE är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 82
Delbar svart dragkedja

Hejsan, jag letar efter en delbar svart dragkedja, omkring 35 cm lång, med silverkedja och gärna en kläpp som ser ut ungefär såhär:
===O

Har hittat svarta delbara gradkedjor på en del ställen på internet, men frakten har då varit fast upp till 20 kg, och eftersom jag inte tänkt handla något annat så känns det som om frakten blir ganska dyr för en ynka dragkejda. Har även stött på ställen med "småordertillägg" och då blir det absolut för dyrt.

Någon som vet vart jag kan få tag på en dragkedja enl ovan, eller kanske kan tänka sig att sälja en på tradera?
CAR0LINE är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-02, 21:55   #2
Rene Rene är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 72
Blixtlås

Hej! Jag har varit på Stof och Stil nyligen och köpt ej delbart blixtlås med den typen av kläpp som du söker. När jag tittade på deras hemsida finns den i delbar också.Bor man inte i närheten blir det ju ganska dyrt med frakten men kanske du kan be någon handla den till dej och skicka den med post!? Är inte själv där så ofta men hjälper till om det kniper! :-) Mvh René
Rene är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-04-03, 08:37   #3
CAR0LINE CAR0LINE är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 82
ja, de dragkedjorna är precis vad jag letar efter! kanon att det fanns likadana ej delbara också att ha till fickorna men att betala 95:- för frakt och postförskottsbetalning känns ju lite väl dyrt. jag betalar hellre i förskott via internetbanken och betalar efter postens portotabell., vilket kanske skulle landa på 11 - 15 kr eller något sånt?
tror jag startar en ny tråd och efterlyser en vänlig själ som bor i närheten av stoff o stil och ser om jag får napp

tack för tipset!
CAR0LINE är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons