![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan mitt namn är Filip!
Som rubriken lyder så undrar jag om ni där ute har något/några tips på företag som kan tänka sig att sy regnkläder i galon-material och helst efter kundens önskemål? ![]() alla tips är välkomna ha en jätte trevlig kväll, hälsningar Filip ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kom att tänka på Stutterheim:
"Rockarna tillverkas i Borås av Syverket, som är en av traktens sista klädtillverkare, där varje plagg kommer att signeras av sömmerskorna Lena Borg och Birgitta Käll." http://www.manolo.se/artiklar/artike...07/stutterheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok har tittat på den där hemsidan förut men jag vet inte
om dom syr hela regnställ, för är ute efter hängslebyxor med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Abeko ????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Abeko finns ju men dom syr inte färgglada regnkläder till större barn/tonåringar du vet såna där som har 2 färger och har hängslen
![]() det är såna jag är ute efter och söker därför företag som kan sy ett eller fler färgglada regnställ efter önskemål men tack ändå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
företag, galon, regnkläder, tips, önskemål |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:17.