Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-02-02, 08:37   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
är du fast, jag menar verkligen fast???

jag läste denna text http://www.flyingneedle.ca/download_queen.php
när jag precis köpt min första brodyrmaskin, o hade ågren i magen o var jätteledsen över den dyra skitmaskinen. tänkte att jaha visst sååå är det.

i morse vaknade jag av någon mysko anledning klockan 05,10, hmm kan det bero på att jag trollade in i sömnen klockan 20 i går... host
näväl datorn e en bra kompisnär gubben ligger sådär förnöjt snarkandes, etsamt såman tycker varje andetag säger "du kan inte sova" räcker ut en hand efter Irmgarth som min dator så käckt heter. och var jamnar jag om inte på alla dessa brodyrsidor, och läser denna söta historia igen, denna gång ler jag instämmande o skrattar, för det var verkligen så första gången på EL, skillnaden är väl att min man heldre avstår den nya bilen och ger mej maskinen med ett leende.

han e faktiskt lika positiv till att jag ska få en ny bil, mer lyrisk än mej faktiskt, jag e ganskanöjdmed den jag har, skrothögen, jag skulle kunna tänka mej en till brodyrmaskin istället, sa jag lite försiktigt här om dagen.
men då suckade han faktiskt o sa att det blir en uplander så det så! hmm jag får välja färg iallafall....men det vore roligare med en 11000 till....

har du inte läst länken ännu, vad väntar du på, det är där det roliga står...ps mycket lättläst engelska...
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 09:03   #2
@enga @enga är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 294
HaHa

Den bästa sannsaga jag nånsin läst!!! Kände igen mycket i den.
Kram Agneta
@enga är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 09:05   #3
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
<Host> <harkel>
Fast??? JAG??? Nääääää....

Klart man är fast! Kan man bli annat??
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 10:52   #4
WiKa WiKa är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 480
Hahaha!

Detta var verkligen kul att läsa! Oj vad man kännde igen sig själv, och såååå många glada broderientusiaster kan ju inte ha fel.Tack för den länken!

En dyrare hobby än denna får man nog leta efter, det är alltid något som "bara" ska till. Nu sucktar jag över 4D -thred sketchers, mmmmmm.
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-02-02, 16:14   #5
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987

Ja jisses vilken sann saga. Jag kunde varit huvudpersonen i den för så mycket stämmer in på mig. Blir lite full i skratt när jag kom till den nya datorn. För det var ju jag "bara" tvungen att ha också. En dator till min symaskin, basta! Glömde bort att jag hade en redan nerpackad i kartong
Sitter nu med nya rosa grisen och den andra, vilken lycka

Vi är nog inte riktigt vaggade tycker en del. Men det är vi nog trots allt
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons