![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syfestivalen 2-4 mars 2007
Vilka på sysidan ska dit?
Själv så ska jag dit på lördagen den 3:e med svärmor. Har införskaffat vagn till mässan så man slipper släpa på allt jag tänkt fynda ![]() Här är syfestivalens websida http://www.syfestivalen.se/ Senast redigerad av MonikaW den 2007-02-06 klockan 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag ska dit, helt klart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag ska göra så gott jag kan för att komma iväg, jag med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
2 mars
Jag ska dit den 2 mars!
Bara jag får semester! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ajdå - det är ju samma vecka som jag är på kurs... då blir det ingen syfestival för mig i vår.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag skall gå den 2:a mars
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har inte möjlighet att åka på fredagen den 2:a utan åker den tredje på lördagen. Åker buss vilket brukar funka toppen
![]() Om det är ett gäng härifrån sysidan som ska dit så vore det kul att bara säga hej. Inte att man ska gå runt i grupp å så. Kanske att man träffas vid någon uppvisning eller bestämd plats och tid? Senast redigerad av MonikaW den 2007-02-06 klockan 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Monika: Kan man åka buss dit? Berätta mer, det lät bra för en virrig förare som jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Från Västerås vet jag inte. Vi åker buss med Palm och Gyll. Jag och svärmors åker alltid med dem. Kolla med dem, kostar 190:- + 100:- till entre, om de stannar i Västerås har jag som sagt inte tänkt på. Vet att de åker både fredag och lördag iaf. På syfestivalens websida finns några andra bussbolag med som arrangerar resa till syfestivalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag åker absolut dit på fredagen den 2/3. Jag går nog själv för min Xera/vapendragare har ju övergivit mig och bor numera i Blekinge.
Vore skoj att synas kanske?!?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag ska gå på modevisningen där
![]() Ni får komma och se på modevisningen, vi har temat, kända personer/väsen etc i år ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Skulle gärna rusat dit, men det troligaste är att jag just då sniffar på en färsk bebis, och syfestivalen återkommer ju så jag sniffar nog på i lugn och ro.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jag ska dit på lördagen hela dan ska jag HANDLA
Ska gå där och klämma och känna på alla tyger och garner |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
En fråga bara: brukar priserna i allmänhet vara lägre eller högre på mässor, jämfört med i affären t ex? Jag skulle behöva veta på ett ungefär hur stor risken är att jag behöver ta min scoutryggsäck (65 liter)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
MadWomanInBlack priserna är lägre på mässor. Det är iaf min uppfattning
![]() ![]() Syfestivalen har nu uppdaterat sin sida och man kan nu se vilka olika workshops samt evenemang som händer under dagarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:05.