![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#76 | |
|
Citat:
Tänk bara på att dom ska gå att använda,så dom får inte vara för små och man måste kunna ta i varma saker utan att bränna sig. Sen hur man tillverkar dom spelar ingen roll. Detta är vad jag tycker. ![]() Mvh Oddny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
Hej.
Nu har jag postat mitt paket.Det ska blir otroligt spännande att se vad alla har gjort för fint den här gången och jag väntar med spännig på mitt paket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
Citat:
Wow, det var snabbt! Du kommer att få vänta ett tag innan ditt paket kommer, då det var meningen att alla skulle posta sitt paket den 2 febr. Ingen fara, jag är säker på att mottagaren blir jätteglad att få en tidig överraskning. Hur går det för er andra, så här i halvtid? Själv har jag sytt färdigt förklädet idag, och ska nu börja med grytlapparna. Och ser med spänning fram emot att få ett paket i brevlådan. /Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Forumvärd
|
Jag köpte materialet igår, tvättar det idag och imorgon syr jag ihop allt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Påminner om att paketen inte ska postas förrän den 2 februari!!
Detta för att alla ska få sina paket ungefär samtidigt. "Paketet ska postas: måndag 2 februari Fotona publiceras TIDIGAST torsdag 5 februari och SENAST söndag 8 februari" /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
|
Japp, inte en dag före den 1:e blir jag färdig med mitt! Mitt uppe i dop just nu. Ska byta rosetter på vår 104 åriga dopklänning just NU, så förklädet får vänta. Men det är på G! ;.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
Nu är jag också klar bara lite handsömnad framför Körslaget ikväll. Mitt skickas måndag 2 februari inte en tag tidigare. Men man är ju nyfiken på vad man får så det blir svårare att vänta på att det ska komma i nästan 2 veckor till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
Oj då, nu blev det tokigt. Jag har nog läst instruktionerna dåligt och är dessutom lite stressad att jag skulle glömma bort det eftersom jag har det så stressigt närmaste veckorna. Men nu blev det så och jag ber om ursäkt för det. Men bilden får ni i rätt tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
Jag har inte börja än, skulle idag men tyget jag hade tänkt att använda blir inte snyggt så i morgon ska jag köpa tyg och börja sy. Modellen har jag valt ut iaf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
Lite inspiration
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
Nöjd
Hade en idé om förkläde, tyg och färger.
Sen går jag av en slump förbi (nåja, slump och slump men det låter bättre!) förbi Tygvaruhuset och då hittar jag förklädestyget. På två sekunder har jag ändrat både tyg, modell och färg! Nu e jag nöjd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
Nästan klar
Sådärja!
Nu har jag förklädet så gott som klart,lite finputs kvar bara. Jag är nöjd,jag tror Bree hos de amerikanska desperata hemmafruarna skulle bli lite avis,faktiskt! ![]() I morgon blir det grytlappar,måste bara fixa något mellanlägg som inte bränner fingrarna av mottagaren! Hur går det för er andra? /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
Jag är snart klar men jag är INTE nöjd så det får nog bli en till.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
mellanlägg för grytlappar
Jag har sytt en hel del grytlappar och jag föredrar att ha bordsfilt som mellan lägg. Det är bra att tvätta det först eftersom det krymper en hel del.Annelie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
Jag är precis där jag sa jag skulle vara, klart i morgon kväll antagligen! Eller måndag fm! Men det blir klart! :-) Spännande med alla reaktioner och att se bilderna!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:43.