Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-10-26, 12:33   #31
annan65 annan65 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 169
Jag var på mässan i lördags i Göteborg och jag måste säga att denna var betydligt mycke trevligare än både Borås i år och Stockholm, i våras! Efter mässan i Borås sa jag till mej själv att ALDRIG MER!! Blir bara besviken.

Men men åkte ner till Göteborg ändå och det ångrar jag inte! Mycket mer variation och intressantare än de andra. Satte mej t o m på en workshop och lärde mej sticka domino-stickning. Det var skitkul!

Enda som var lite minus, om jag nu ska säga nåt om detta var väl i så fall cafeterians sittplatser. Egotrippade kärr-ar som rusade fram och tog 2 st stolar som råkade bli lediga. Vi hade redan köpt vårt kaffe och fick vackert stå där medan dessa ovannämnda ställde sej längst bak i en jättelång kö. Vårt kaffe var urdrucket INNAN dom ens kommit fram och köpt sitt! Dålig stil tycker jag, men så är det ju överallt att det finns konstiga och egoistiska människor. Detta var ju inte "mässans" fel, men lite fler sittplatser till nästa år står på önskelistan. Annars var det klart godkänt!
annan65 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-26, 14:17   #32
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Men å andra sidan om man smäcker dit fler fikabord och platser då blir det inte lika mycket utställare och det tycker jag vore tråkigt.

Egentligen är det ju bättre att ha utställningslokal som har inbyggd riktig fik som t.ex. vad heter det, hallen vid Eriksberg.

Men jag tycker ju att gratis inträde är gott och det är nog billigare att ställa ut i en gympasal.... hmm.

Det är typiskt svenskar att paxa förresten! Jag fick leta plats också och leta bland några "paxade" platser (klassiker är ju att lägga en liiten pryl som "visar" att man "bokat" haha) men eftersom jag var själv tog det inte lång tid innan jag kunde sätta ner mig. Och då var det skööönt, jag hade ont i knän och fötter... Åkte också hem ganska snart pga värken. :P
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons