![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
vad
gulliga ni är....
Tänk man kan lätt tro att detta är en sysida... men tänk så många goa vänner man fått här,och ibland helt nya som frikostigt delar ens sorg tack för att ni finns. idag har jag bestämt mig för att fira rikedommen i att vi möttes o inte saknaden efter honom. kram Annie som är i full gång med skapande processen, den hjälper... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Pulvertroll, skrev i din gästbok innan jag läste om att du har misst en nära vän, Jag är i Spanien men ta emot en tröstande kram från mig, vet att det hjälper så lite, men ta kramen iallafall. Kram Helena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Du
det hjälper mycket!!
tack o kram tebax |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Vilken underbar visdom du besitter Pulvertroll!
"idag har jag bestämt mig för att fira rikedommen i att vi möttes o inte saknaden efter honom." Rikedom är just vad det är! Kramen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Vet vad du talar
Hej!
Jag förstår vad du talar om. Jag är själv mycket svårt skadad efter en trafikolycka. Gör precis som du känner i ditt hjärta. Skriv och berätta vad han betytt för dig. Familjen kommer att känna sig hedrade. I varje stygn som du syr ger du uttryck för din tacksamhet av denna person givit dig. Samtidigt så får du själv även möjlighet att bearbeta din sorg. Om du har möjlighet så närvara vid begravningen. Jag beklagar verkligen från djupet av mitt hjärta att du mist denna för dig viktiga person. Minns allt han gav dig. I svåra situationer tänk på vilket råd han skulle ha givit dig. Han finns alltid med dig. Ingen kan ersätta denna person men jag håller tummarna för dig. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Dina tankar
Beklagar sorgen!
Jag förstår precis hur du känner dig. Jag förlorade 3 anhöriga i höstas.En av dem var min syster.Jag sydde en ängel i lace och satte den på ett rosa kortet. Kortet stod på kistan och jag hade skrivit Vi förlorade vår prinsessa och himlen fick en ängel. Alla uppskattde det.T.O.M prästen tyckte det var fantastiskt att någon vågade vara så personlig. Så gör det du kännner. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Jag är ledsen för din skull. Du skulle kunna brodera din väns favorit sång och favorit blomma som en påminnelse om eran vänskap. Jag tycker att en krans annars är en utmärkt idé och annars har alla haft väldigt bra ideér här.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:31.