![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Min maskin måste nog till doctorn?!
Vad säger ni om detta?
En bild säger mer än tusen ord... Lägger in fler under denna. Lite info: det blir inte såhär jämt... utan bara ibland... just innan det händer kommer ett rasslande från undertrådsrullen och det låter som den får fnatt och snurrar i 300km i timmen. När jag broderat på lace så tycker jag mig se hur övertråden dras ner i undertrådsutrymmet. innan det bröjar bli en knut och trasslar sig. som ni ser på de andra bilderna så ör ovansidan ganska ok.. men undersidan ser harkel inte rolig ut alls. Det spelar ingne roll om jag syr eller broderar. Vad säger ni är det doctorn som gäller eller finns det en chans att jag kan ordna det själv ? Detta har jag gjort: * damsugit ur den * plockat isär allt och rengjort * kollat så det "klickar" i när jag lägger i undertråden. * lagt i lite olja * rensat med tandtråd * bytt nål Eliza Senast redigerad av ChessMan den 2007-04-04 klockan 10:20. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:47.