![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
snyft
jag vill så gärna men ekonomin tillåter det inte.
Ni får ha det så kul för mig med, så får jag åka på nästa ev. KRAM Pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Knappar?
Fråga Ulrika om man skulle kunna få skriva ut från framsidan ett runt märke (se under nyheter bla) där det står SY och limma på en kartongbit och en säkerhetsnål, vojla så har vi en brosch.
Bra va. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Det var en jättebra ide
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Snuft här med budgeten klarar inte mer denna månaden . Och så har jag en bra bit att åka, hoppas att ni får trevligt ni andra som åker, Kram Karin från Ystad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
hur ska man kunna känna igen varandra imorgon?? Jag kommer vara där vid 12 tiden :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Jag ska dit på Lördagen.
Jag tänker ha en orange tröja med texten "Sysidan" på. Ser ni mig, måste ni absolut komma fram och hälsa! Vi kan ju annars göra upp om en tid och en plats. Vad tycker ni? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Jag vill me. Men min häst skadade sig i måndags, och vetrinärer är inte gratis för att inte tala om medecinen som tog alla min pengar. Men jag har i alla fall min häst kvar och det var ju "bara" ett stort sår. Så jag får sy istället och längta till nästa gång.
Ha så kul alla som ska dit. Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.