![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Hur har det gått
Hej
Hur fick du tilll det? Har precis testat att sy i frotte, sydde på en trasa, gick bra förrutom att solvyn trassla till sig. Men hade för lite solvy övert. Jag la bara en bit ovanpå, löst, men förstår att man måste fästa solvyn i bågen,eller hur gör NI? Fäster Ni underlaget i bågen också? måste bli mkt spill eller? Jag har inte haft tid o bekanta mig med min nya maskin Har köpt en Brother Innovis 1200 förra månaden, men så kom tapetsering ivägen och stök med insättning av fönster i huset. Man måste ha lugn o ro om man ska brodera ha ha. Nu har jag laddat för att brodera namn på handdukar som jag köpte på Jysk för 12:-/st igår. Så det är inte katastrof om man misslyckas. Fortsätter imorgon. O herregu jag har så många funderingar återkommer nog. natti ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jo då jag fick till det... resultatet ser du i mitt album.
Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:21.