![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Stå på dig Tess och hoppas att allt löser sig. Skönt att du hittat någon som du kan känna lite förtroende för i alla fall.
Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Ja.!
Dom är bra på STUDIO HQ på övre husargatan här i GBG. Dom har också en enormt duktig reparatör. Därmed slipper maskinen åka skytteltrafik mellan Huskvarna-Göteborg.Kanon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag har nog fått ett trevligt bemötande, inga sura miner. Däremot har jag nog fått stå på mig med mina åsikter. Det är ju bra mycket svårare att förklara ett fel som uppstår bara ibland eller först efter en stunds syende t.ex. på skolans Iris började den brodera tokigt först efter en timme, när den blivit "het".
Håll tummarna i dag! Jag ska till butiken och prata om felen hos min Platinum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hej !
Vi håller tummarna och vill gärna veta hur det går . Christel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag blev trevligt bemött i går i butiken. De skulle höra efter med dem som har hand om servicen av maskinerna, så ännu vet jag inte vad de säger om problemen med min maskin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
I dag ringde de från butiken och sa att jag ska lämna in maskinen och broderenheten så ska de byta något kort. Hoppas det funkar bra sen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Nu, äntligen! Jag fick tillbaka maskinen i dag. De har bytt de flesta elektroniska delarna. Jag har provsytt ikväll och det funkar bra, t.o.m. bättre än förut. Nu stannar maskinen när undertråden är slut, vilket den aldrig gjort förut. Så håll tummarna att det fortsätter fungera lika bra som nu!
Hälsningar Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Grattis !
Du har hittat en bra butik. Jag gläder med dig! TESS! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:24.