![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Kunde just ana att du köpt flera. Men vilken sorts frakt har du tagit? Flyg eller "roddbåt?
/pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Roddbåt, det har tagit ca 8 veckor...
//Sussie |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Den indiska tråden har funkat lika bra som Sulky för mig. Har en D2. Den går då inte av oftare än Sulkyn. Men kanske maskinerna är olika känsliga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hej igen!
Verkligen svårt att bestämma sig för vilket alternativ som är bäst. Jag pratade med min lokala husqvarnaaffär, och de sa att husqvarnas egen låda skulle kosta ca 370-380 kr, och då rymde den 104 rullar. Med tanke på fraktkostnader och dylikt för ebaylådorna, så kanske inte det är så dumt. Cathrin |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Om du väntar lite Cathrin så får du höra vad det kostar. Just nu vet jag att en låda med roddbåt kostar 8§ så då är det bättre. Kollar nu vad det kostar om man tar 2 lådor. Återkommer bara jag fått svar!
/pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Trådförvaring
Här en bild på min syhörna, trådställen jag har, har vår bysnickare gjort,praktiskt och jättebra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Trådförvaring
Bilden finns i mitt album!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Vad trevligt det ser ut i din syhörna, med sådan ordning på trådrullarna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:43.