![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Hej!
Här finns bild på ett av mina Bamse-broderier... http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=5177 men jag tror att man bara får stygnsätta och använda för eget bruk... Hälsningar Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Tack för fina broderier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Tyvärr kära tjejer så är det copyright på den gulliga nallen som sitter i alla vårt hjärta. Jag stygnsattde den till Emelie när hon var liten, men eftersom man bara får stygnsätta och använda till eget bruk så vågar jag inte dela med mig av den. Vad jag vet är det en enda i Sverige som fått godkännt att använda den till komersiellt syfte...och Lindex har ju något avtal med Bamseupphovsrättinnehavaren...hm.
Jag håller på med att stygnsätta julbrodyrer nu för fulla muggar och skall stoppa in en "termos" emellan (en tjej behöver en sådan ![]() må så gott alla Har inte lyckats komma ut på nätet tidigare och nu är jag efter igen...full mailbox...så här lär jag sitta några timmar ![]() Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Skalman.
Hej Betr. Skalman har jag hittat lite roliga enfärgsbrodier. gå in på AnnTheGran hon har en hel den som lämnar ut gratisbroderier, titta in på "Janet Shirah" jag tycker de är jättesöta.(du hittar alla olika namnen på vänster sida under free design).
Lycka till! Gun |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag har för mig att jag kan ha något med bamse bland mina broderier. Ska kolla igenom när jag har tid.
![]() Påminn mig gärna. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Tack för alla svar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Hej igen!
Nu har jag hittat broderiet på bamse. Det är bara bamses huvud. 2 olika bamsehuvuden. men hur gör jag för att kunna klistra in den här på forumet? Hacke hackspett har jag också om ni vill ha? Senast redigerad av Hellebelle den 2005-11-29 klockan 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Eftersom det är copyrightade figurer får du inte skicka dem till forumet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
aha, ok. Då får väl den som vill ha bamse eller Hacke hackspett kontakta mig per mejl då.
Jag såg nämligen att andra delat med sig broderifiler här i forumet så jag tänkte göra det samma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
Det är bara brodyrer man gjort själv man får dela med sig av.
Och är de på copyrightade figurer hjälper det inte om man gjort dem själv, som Linnea påtalar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.