![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Det är delarna som inte får vara mitt i området. Så det ska nog vara OK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Ja, ok. Då gör jag en test och broderar ut en av dom jag splittat nu då. =O) Spännande!
Sen var ju dom broderierna som jag skulle splitta en aning för stora för min size hoop-båge så jag bara tog tag i ena änden av broderiet och förminskade det. Ska man göra det på ett annat sätt? Så att det inte blir lika många stygn fast väldigt täta och buckliga eller om man skulle förstora i stället så blir det lika många stygn fast glesare i stället? Förrästen Åsa. Jag har svarat dig angående overlocken Babylock som trär sig själv på det gamla forumet där vi pratat om min overlockmaskin.... Såg förrästen att du inte heller ville ha kvar din overlockmaskin. varför inte? vad betalade du i nypris för din? Senast redigerad av Hellebelle den 2005-11-07 klockan 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Som det står i annonsen har jag köpt en likadan fast med täcksömsfunktion.
Jag har inget alls emot att behålla min. Tycker den funkar så himla bra, men det känns lite onödigt att ha båda. Jag har grejer så det räcker ändå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Vad är det för skillnad på en med täcksömsfunktion och en som inte har det?
Vart köpte du den och vad fick du ge för din? Har varit in i några symaskinsbutiker och kollat runt efter andra overlockmaskiner. Dom flesta säger att jag har fått betala lite för mycket för min. *S* Snacka om att man känner sig blåst. Gjorde ju likadant med min förra symaskin som jag inte alls gillade heller. Den bytte jag ju in nu när jag köpte broderimaskinen men man får ju inte mycke alls för den även fast den är i nyskick och max 1 år så fick jag 2800 för den som jag i nypris hade betala över 8000 för. Men eftersom jag inte gillar min maskin så kanske de är värt att byta in den också så blir jag ju av med den iaf. Fick du din sålf för 3000:-? =) Senast redigerad av Hellebelle den 2005-11-07 klockan 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Nu har jag äntligen provat att brodera ut ett broderi som jag förminskade (genom att dra i ena hörnet) i Pe design 6 och sedan splittade så broderiet blev 2 stycken broderier. (Min maskin klarar bara att brodera 10x10cm åt gången.) Så jag broderar i min plus hoop-båge 100x170mm så blir det ett stort broderi.(visas i plus hoop-bågen här nedan)
varför och hur ska jag göra för att broderiet ska gå ihop där jag splittade det så att det blir ett enda stort broderi? ![]() Senast redigerad av Hellebelle den 2006-01-22 klockan 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:37.