![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
ABF, Medborgaskolan och Folkuniversitetet tror jag brukar ha även för yngre. Du får surfa in på deras sidor och kolla.
Om du vill bli bättre på detaljer som fickor, gylfar, sprund m.m så rekomenderar jag boken Sy enkelt och rätt av Katarina Nordegren. Kanske finns det någon syjunta i närheten av där du bor, brukar visserligen vara lite äldre personer men man kan lära sig massor. Annars är det bara att testa massor som gäller och titta på färdiga plagg och andra saker för att försöka lita ut hur de är sydda. Det gör jag fortfarande, har t o m börjat fota eller skissa av detaljer när jag är ute och hittar något jag gillar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Det finns massor med tips hur man syr olika saker på Youtube. Filmerna brukar vara max 10 minuter. Jag har lär mig massor på dessa små filmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:16.