![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
Visa resultat för omröstning: Syfestivalen i Älvsjö, ska du dit? | |||
Självklart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 52.94% |
Kanske... |
16 | 23.53% |
Nej, inget för mig/jag kan tyvärr inte. |
16 | 23.53% |
Antal röster: 68. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Hittar ingen mysteriestickning på Syfestivalens hemsida. De brukar vara roliga att göra. Någon som vet???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hoppas jag kan gå
Vad kul - jag åkte ner (bor i Dalarna) varje år i flera år till Stockholm på symässan, men det har inte blivit av på ett tag. Dels har vi en rätt OK mässa i Borlänge numer och dels har jag inte haft någon att åka med. Det är inte så kul att gå på en symässa själv
![]() ![]() Tanja |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag har aldrig varit på Syfestivalen men i år faller det sig så bra att jag kommer vara i Stockholm just den helgen.
Ni som har varit där förrut, hur ligger priserna på garn jmf med internetförsäljning? Jag är ofta lite feg vad gäller att köpa på nätet, vill helst klämma och känna och titta på färgerna live.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
![]() Nu såg jag utställarna låg ute på hemsidan med. 101 stycken än så länge! Jippi! Så kul det ska bli!
Pris på garn är jag inte så haj på, men jag köpte i alla fall jättevackert lila mohairgarn ruggigt billigt på mässan i höstas. Så nog går det att fynda allt! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:01.