![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Men är det inte krångligt och tidsödande att göra så? Men det kanske blir snyggare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jag gör det i princip aldrig (bara när undertråden tar slut, min maskin varnar ju inte...) ville bara säga att det går om man vill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Tack för tipset, visste inte att man kunde göra så. Skall prova på när tråden tar slut nästa gång.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Undrar igen angående undertråd, för jag har köpt hem en sort som heter Wimsew och undrar om man ska ha samma sort under eller kan man använda andra utan problem? Många har tydligen köpt från Abc i USA, och det verkar intressant med.
Tacksam för svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
![]() bra med den här sidan att man kan fråga efter lite av varje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Vid stygnräknaren på maskinen finns ett + och ett - tecken. Du backar i broderiet genom att trycka på - så sys de stygnen igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() alla frågor som ställs o alla som vet svarar, kanonbra. Återkommer säkert med fler frågor om mina nya symaskiner, när kunskapen tryter. Kram till er allla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:06.