![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Ja, det gör jag, jag har alltid Solvy på ovansidan i bågen.
Jag vet inte om det är rätt att göra så, men det bubblar inte sig. / Monica Senast redigerad av syfix den 2005-05-30 klockan 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Funkar det så funkar det, då behöver man ju inte fundera på det!! Även om det bryter mot all "regler" som finns. Men vad tusan, det skulle väl inte vara första gången man kan göra saker på annat vis!! Du skulle se mig när jag bygger saker hemma! Många egna, ska vi säga... mindre konventionella... sätt blir det!! (En snickarkunnig skulle gråta blod...)
Spänner du med Solvyn i bågen då? I så fall funkar väl den som stabilisering, fast jag alltid trott att den inte var stabil nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Jadå Åsa, jag spänner solvyn i bågen. Vad är det man säger, Allt går bara viljan finns.........
Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Så rätt så rätt! Och den gamla klyschan "ändra inte ett vinnande lag" håller också!!
Det är ju jättebra att få veta vad som funkar för andra, så har man mer att ta till den där gången när inget vill bli bra, hur man än försöker göra "som man ska"!! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:05.