![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Tittade en gång till i butiken. Framtill är de sydda i tre delar, en lång del som för enkelhetens skull kan kallas A. Den börjar under vä bröst och går över till övre delen på hö bröst och byter alltså position mitt fram.. Över vä bröst finns B som sys ihop lodrät m A samt horisontellt mitt fram. Under hö bröst finns C som sys horisontellt m A samt lodrät m A. Tror nog det var så Gördis menade, men det förstod inte jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
Citat:
Gördis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
[ Hoppas att det blev lite klarare.
Gördis[/QUOTE] Ja, nu blev det tydligare. TACK! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Forumvärd
|
Nu förstår jag.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
På www.kwiksew.com, Pattern 3609 finns ett mönster att köpa med exakt den klänningen...om du vill ha ett mönster att följa...fast du klarar det nog utan mönster!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Vad fin den blev, var ju tvungen att kolla i ditt album. Man känner sig så NÖJD när man gjort klart ett sådant projekt. /Annie
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:45.