![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Visa resultat för omröstning: Hur ofta är du ute på nätet? | |||
1 - 2 gånger i månaden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1 - 3 gånger per vecka |
2 | 1.50% |
4 - 6 gånger per vecka |
6 | 4.51% |
varje dag |
125 | 93.98% |
Antal röster: 133. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Är du beroende?...........det är helt klart jag!
Jaha. så har man då satts på "prov"! Har varit utan telefon och internet i 3 hela DYGN!!! Jag har nästan blivit helt skogstokig på kuppen. Inte trodde jag att jag faktiskt skulle sakna att vara uppkopplad mot omvärlden så mycket!
Att inte kunna gå in en snabbis på Sysidan, eller Blocket mm. gav mig anledning att säga både ett och tusen väl valda ord, med adress till våran internet och telefonopperatör. Jag trodde nog inte att jag är så datorberoeénde, som jag faktiskt är. Så det skulle vara kul att genomföra en liten koll på hur DU har det med dina datavanor. Ett totalt ovetenskapligt test, men änndå lite kul att göra, eller? Katarina - Datorberoeénde ![]() Hur ofta är du ute på nätet? Sysidan, Blocket andra forum mm. mm. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:09.