![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Vad är Clipartorama? Ett program för stygnsättning, eller? Speciella bilder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Hej!
Det är ett program från www.clipartopolis.com, där man kan sätta ihop och komponera egna clipartbilder. Bilderna man sedan exporterar blir lätta att stygnsätta. Det finns flera format att välja på beroende vad man ska ha bilden till (allt behöver ju inte stygnsättas ![]() Det finns tidigare diskussioner och lite bilder: http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=13159 http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=13404 http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=13677 /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Hej!
Här kommer en lustig skallerorm (i dubbel bemärkelse ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Tackar Gunilla han var söt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Hej!
Här kommer en liten teddybjörn på utflykt. God natt ![]() /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2008-08-02 klockan 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Hej!
En söt groda som jag sneglat på länge fick bli till ett enkelt applikationsbroderi. Kram/Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Tack
Hej Gunilla och tack för alla mönster du laddar upp här på sysidan. Grodan var väldigt söt.
Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Tack för alla fina broderier de är så fina alla och så välgjorda. Du är så snäll som delar med dig till oss som inte kan det där med stygnsättning. Kramiz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Hej gunilla
Nu har jag varit och hämtat katt i korg. Jag ska ta in den i mitt program och kolla stygnen. Lena i virkvarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Vad jag blev lycklig att hitta dina fina mönster
Det är så väldigt fina stygnsatta mönster du gjort Jag har varit och lånat två stycken av dig som skall bli på mina barnbars kläder Har mailat dig ang programet du har katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
Hitta stygnsättningsfel.
Puffar upp denna tråd lite. Jag har köpt lite bilder på från denna sida och undrar om nån som är duktig på att stygnsätta, ville provbrodera min sovande nalle? jag vet med mig att jag inte har understygn på hela. Det finns säkert flera fel. Hjälp mig med tips!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
jaha jag klarar tydligen inte att bifoga en fil här, hur gör jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Hej!
Du kan väl zippa filen eller filerna (först konvertera till HUS eller JEF..) och sedan lägga in i rätt forumtråd... För har du gjort bilden i Clipartorama? Annars tycker jag kanske att det är litegrann fel forumtråd, för den här tråden handlar om stygnsättningar av bilder som är gjorda i just Clipartorama. Det finns kanske någon annan forumtråd som handlar om stygnsatta clipartbilder från Clipartopolis. Här t.ex: http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=14136 /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2008-10-01 klockan 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
Oj, så mycket kul du har gett. Jag kan knappt bärga mig att testa de olika figurerna. Tyvärr är klockan alldeles för mycket i kväll. Jag får hinna med det i morgon istället... nä just det måste jobba lite först... men sen kommer symaskinen få gå varm. tack i alla fall
![]() Sköna hösthälsningar Mari |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
Hej!
Men det är inte jag denna gång (länken i mitt förra inlägg), utan Yvonne Bergqvist som har gjort stygnsättningar. Det är fler här som kan stygnsätta ![]() Fast du kanske menade just denna tråd som vi är i nu ![]() /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2008-10-01 klockan 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:51.