![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Tråden handlade ju om Barbapapa...
så jag svängde ihop en Barbastark i Customizer (mest på skoj, jag ska inte brodera denna), och den blev helt OK, tror jag. Döm alltså inte ut Customizer... det är fullt av möjligheter, trots sin enkelhet. Det blir inte jätteproffsigt och lite hoppstygn blir det, men då får man klippa mellan färgerna. /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2008-04-01 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sökte på Barbapapa - å hittade hit!
Å vad är det jag ser nu när jag Googlat lite - Customizer är alltså ett gratis program!??! Kan det vara så underbart!? Eller?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Hej!
Såg att du hade hittat ett nedladdningsbart Customizer. Jag vet inte om det är Janomes eller rätt version, men jag mailar dig min lilla manual, så får du se om det är samma program ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
Citat:
Vilket program (som inte är svindyrt!!) ska man ha?!?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Går det att göra det här i Husqvarna 4D Embroidery (inte Extra) eller Embird? Och kan man ta vilka bilder som helst och scanna in i datorn och sen överföra till broderiprogrammet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:17.