![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Enligt den info jag sett på nätet är brodyrerna splittade eller skapade speciellt för stora bågen (och alltså skapad i bitar från början). Men Pfaff:s info är rent ut sagt sk*t-dålig!!
Senast redigerad av Sotis den 2007-09-20 klockan 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Min maskin är hemma!!! :-) Men det gick inte att få ordning på knapphålssömmen.........
Men vi kollade på en ny maskin istället..... Vill ha, igår......... Trollet: Jag frågade om externa hårddisken. Han visste inte men trodde att det var fullt möjligt om mönstrena var klara för maskinen. HAn blev lite "klurig" så jag tror att nästa gång jag kommer dit så har han provat det..Hihi Roligt att sätta lite grillor i huvudet på dom.. Nu ska jag kolla räkningar o pengar!!! Vill ha en ny maskin. Synd att kvartalsräkningarna är nu.. Hej hopp |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
hihihi
min "ÄLVA" kommer hem i morgon, jag får prova henne ordentligt på hemma plan innan köp. tänk att det finns handlare som är helt fantastiska, sådanna man blir glad i hjärtat av!!!
så e jag inte på sysidan ett par dagar så sitter jag nog fast i drömmarnas värld |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hej Trollet
Vilken maskin är det som du ska prova? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:42.