![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Jag läste ju att de (www.symaskine.dk) inte sålde utanför danmark... Det stämmer alltså inte?
Jag kollade in deras priser och blev ganska så inspirerad att köpa sådant jag inte behöver bara för att jag plötsligt har råd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Nej, det stämmer inte. Men i slutänden köpte jag inte av dem utan av www.symaskinewebbshoppen.dk. De har butiker i Köpenhamns utkant och det passade mig bättre eftersom jag bor i Lund och kunde åka och hämta maskinen.
Hur det är med garantin vet jag ännu inte. Hur som haver har jag två års garanti i Danmark och dit har jag nära. Jag tänker försöka få garantin att gälla även i Sverige. Det lär finnas ännu en butik på Själland som är med och pressar priserna, men jag har inte kunnat hitta deras hemsida. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Har de samma stickkontakter i Danmark som vi har i Sverige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
LinneaM jag kan inte följa din länk. Får man vara så nyfiken och fråga vad du gett och vilken maskin det slutgiltligen blev?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag tror att länken ska vara såhär: http://www.symaskinewebshoppen.dk/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Tack Monika!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
Citat:
![]() Jo, det blev en Emerald 183 och jag betalade 3 395 danska, dvs ca 4 200 svenska. Nu har de dock höjt priset på just den maskinen till 3 995 danska. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Min försäljare säljer många olika märken och servar alla märken och han är helt övertygad, Janome är det som gäller. Jag är iaf väldigt nöjd med mina två.
Sälj du den begagnade och få in en liten hacka att lägga på den nya. Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:01.