![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#211 |
|
[QUOTE=Villsy;135447]Nu i kväll postar jag Rae´s block och Zickzack´s block till ElisabethS.
QUOTE] Hej Nar jag tittar pa min lista sa har jag det att du har foljande block: ElinM:s Zickzack:s och Trikken:s Min block skickade du till ElisabethS redan den 2/3 Vilken block har du hemma nu? Trikken:s? da bade det vara ElinM:s som du skickade vidare med Zickzacks. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
Hej alla.
Och särskilt anna-Karin. Flytten tog mer tid och energi än vi räknat med, men nu börjar det ordna upp sig... Snart har jag kommit ner till lådan med swaparna, och kommer att ta den ena och göra klart så fort jag nånsin kan. Ledsen om jag stoppat upp processen, men det är inte bortglömt eller struntat i . //ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
Rae! Har bara Trikkens block hemma nu.
Ditt block låg kvar hemma! Eftersom jag inte kommer iväg själv till posten just nu så skickade jag det med mannen - trodde jag. Men det låg som sagt kvar hemma...till igår. Ursäkta trasslet. Hoppas det rett upp sig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
Hej Zickzack, jag visste inte att du höll på att flytta, sånt tar ju alltid tid. Hoppas att allt gått bra, det ska bli kul när det kommer ett block från dig.
Hälsningar Anna Karin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
Hej!
Min mor ar battre sa jag kommer hem till Sverige pa sondag. :-) Läges kontroll slutet av Mars: ElinM...............har Syofta:s block Zickzack.........har Parthenos & ElisabethS:s block Trikken...........har inga block Gympaemma...har inga block Rae.................har Pysseltant:s block Trugen............har inga block Kickelina........har inga block block Villsy.............har Trikken:s block & har postat Gympaemma, ElinM & Zickzack :s block ? ElisabethS......har Rae:s block Parthenos.......har Villsy, Kickelina & Trugen:s block Pysseltant.......har inga block Syofta...........har inga block For de som har flera block...kan ni skicka ivag de sa snart ni ar fardiga med en (inte vanta att skicka tills flera ar fardiga). Tack. Stämmer det inte kan ni säga till. Jag kommer att försöka lägga ut läges kontroll med jämna mellan rum så att ni ser var era block befinner sig. Fortsätt att posta här när ni får eller skickar ett block. Tack. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
Här kommer lägesrapport från mig.
Skickar idag iväg Raes och Gympaemmas block till Parthenos. I min låda igår låg det två block tillhörande Zickzack och Trickens. Vet inte hur jag hinner just nu men innan påsk ska nog blocken vara ivägskickade. Men inget jag kan lova. Hoppas allt blev bra nu med din mamma Rae och att du kommer med våren i släptåg. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
Har varit utan block i fem veckor nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
JAg har Elin.M´s Toktäcke - endast - och det ska bli klart i helgen tänkte jag.Men meddelar här när jag postat det vidare.
Ser att jag meddelat fel block tidigare...det är Elin.M´s block jag har kvar hemma nu inget annat. // Villsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
Jag ser fram emot att Rae kommer hem, då får ju jag snart ett block att "greja" med.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() Hej!
Nu är jag åter i Sverige och ska snart börja jobba på blocket som liggat och väntat på mig. Tyvärr fick jag en förkylning det sista veckan i USA och är jätte trött efter resan, men på bättringsvägen. Jag skulle gärna vilja göra en ny avstämning. Snälla, ni som har block, skriv nagra rader här. Parthenos, har du fått iväg några block? Glad att vara hemma igen. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#221 |
|
Härligt att du är hemma igen Rae och att du frisknar i snart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
Välkommen tillbaka, Rae!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
|
Välkommen hem igen.
Lägesrapport: Jobbar med Elin.M´s Toktäcke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
|
Jag har skickat iväg Syoftas block till ZickZack idag. Jag har inget block hemma.
Glad Påsk Allesammans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
Idag har jag postat Pysseltant:s block till Trugen. Men det lär ta lite tid med posten nu när det är Påsk. Hoppas att alla har en trevlig helg och att vi får lite mera sol snart.
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:06.