![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#196 |
|
Birgitta, de ser ut som knitpicks =) Jag har knitpicks i hamromy wood, helt undebara att sticka med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
Efter lång väntan och mycket trassel och krångel kom denna lilla kinesiska förstärkare strax innan jul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
wowa bilen
I går hade jag högsta bud på en bil på kvarndammen.
Det är en bil för mina hundar och min firma. Det blev en Citroen berlingo. Jag är jätte glad för den. Gott nytt år till er alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
Bir. får man fråga var du hittde så härliga stickor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
Nu har jag beställt KnitPro Rundstickor Symfonie Wood i 2 och 2,5 mm =)
Synd bara att det inte finns lösa tippar med det måttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#201 |
|
Ett par sådana här rör. Gräsligt dyra (170 dollar) men de börjar bli mycket svåra att få tag i. Ska bli en 30W förstärkare efter en japansk förebild. Det kan bli exklusiv musik i min korsettateljé.
(Så käckt de skrivit CHINA på de här två rören jag redan har). |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
|
leningrad vilken snygg förstärkare =)
Hoppas det även kommer bild på den du ska bygga. Kanske är det en piratkopia från Japan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
|
Förebilden är en Luxman MQ68. På samma sätt som med sömnaden försöker jag göra jobbet så snyggt jag bara kan eftersom designen är minst lika viktig som funktionen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
I förrgår köpte jag en jättetung set med 2 böcker om modet 1700-tal fram till nutid. Jättetungt var det. Mest bilderbok, jättefina bilder. Lite besviken över volym 2 men volym 1 var mums.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
|
Årets första kap på Erikshjälpen
två stora, lite sidenaktiga tygstycken med exotiska blommor.110 breda och totalt sex meter. ett turkost trikåtyg med struktur till tröja 110 x 150 cm. ett mockaliknande trikåtyg.160 x 60 cm (tänkte försöka göra en kamel av det.) Ett garnnysta i precis rätt färg till ett par stickade dockbyxor som ska höra ihop med en tröja som jag gjort. 4 st.förvaringsburkar till mina pärlor. Blixtlås till en börs. 3 st. kittyböcker.(samlar på Kitty sedan ca 10 år tillbaka) Totalt 200 kr |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
Jag har precis hämtat ut ett paket med några nya Amy Butlertyger och ett mönster på en väska från Broarne. Nu är helgen räddad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
Jag har precis köpt en ny provdocka
![]() ![]() så nu är jag jätteglad och ska försöka komma igång med klädsömnaden ![]() Köpte den på Blocket för mina julpengar ![]() 1700 kostade den, ganska billigt tycker jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Igår köpte jag ny symaskin, en Bernina artista 640. Har bara hunnit quilta lite med BSR funktionen (Bernina stygn regulator) på ett lapptäcke.Nu ska jag prova broderenheten, ska bli spännande!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
|
Citat:
Jag har provat min nya Brothet 3034d idag för första gången! Den går som en dröm!! Så ROLIGT!! ![]() Tänk att det är så spännande med en ny maskin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:48.