Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Swap
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-10-19, 20:12   #1
monicka monicka är inte uppkopplad

Nu ska jag fotografera mina påsar så jag kan skicka iväg dem i morgon.

Har varit ute lite i sista stund den här gången; hade massor av idéer och förslag och provsydde ett - som tyvärr blev skitfult... - sen fick jag så mycket annat att göra och mycket på jobbet och ja, hoppsan, presentpåsarna...

Fast jag behövde en sydag idag, jag vilar mentalt så bra när jag skapar! och fick till slut ihop mina påsar och jag tror jag är hyfsat nöjd (aldrig helt nöjd...!) och hoppas att mina swapkompisar ska tycka om det de får. Det blev två ganska olika, så jag ska lotta ut vem som får vilken! /M
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-19, 21:42   #2
monicka monicka är inte uppkopplad

Fotograferat, paketerat och klart för brevlådan i morgon! Den här gången kom jag ihåg skriva min epostadress!

Nu kommer det riktigt roliga: att vänta på det man ska få! Alltid spännande! /M
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-20, 14:19   #3
quiltmani quiltmani är inte uppkopplad

Jahaja då var också mina färdiga, fotade och ivägskickade.
Hoppas att ni som får dom blir nöjda.
Ska bli spännande att gå till brevlådan de närmaste dagarna
quiltmani är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-20, 14:51   #4
iamia iamia är inte uppkopplad

Attans också, jag visste det var något som jag glömt. Det blir hem o sy klart påsarna i kväll när jag slutar jobbet och posta dom i morgon.
iamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-20, 15:14   #5
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Mina påsar

är inte klara. Ja en är det så den åker iväg i kväll förhoppningsvis före kl 18,00. Den andra skall till Merja (!) och hon har fått ett mail av mej.

Saker som jag inte hade räknat med dök upp och det blev tidsbrist. Ja jag är en sådan som tror att jag har eoner av tid och gör allt i sista minuten, suck! Jag lär mej aldrig. Men för det mesta blir allt klart i tid men inte alltid. Jag blir iallafall bättre med åren hahaha vad klok jag kommer att vara när jag blir pensionär om 15 år.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-20, 15:26   #6
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Att swappa

är beroendeframkallande!! Jag har visserligen en kvar att sy men jag sitter och gissar och kollar in de som anmält sig och vet inte om jag kommer att kunna sova i natt! Posten kommer strax efter kl 10 hos mej så jag lovar att jag står i köksfönstret och tittar efter postbilen.

Det är så himla kul att swappa och få så fina saker från er. Det är min fjärde swap som jag är med i och det är lika kul varje gång.

MERA SWAP ÅT FOLKET!

Jag sitter redan och funderar på en swap som vi kan ha efter nyår. Har ni önskemål om vad så maila gärna mej så sammanställer jag och startar en till. Jag skulle kunna tänka mej en swap med handväskor som jag haft tidigare det var kul och kan tänka mej en till.
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-20, 15:48   #7
albasmormor albasmormor är inte uppkopplad

Hej

Tyvärr har jag haft sjukdom i familjen (min pappa) och nu ligger jag själv i influensa, så jag hoppas jag hinner skicka mina i tid.

Skall i alla fall bli kul att sy dem
albasmormor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-20, 17:52   #8
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd

Ja här var en till som drar det till sista min fick oxå saker som kom ivägen och kom i sista min till postlådan Så jag hoppas dom är framme i morgon. Sist körde jag 2.5 mil till posterminalen som hade öppet längre Men se posten kom inte fram i tid ändå så det blev den gula postlådan hemma vid denna gång *L* Men på väg ialla fall ..Kul att swapa.....
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:20.