![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag tänkte använda min brodyrmaskin och trodde att det fanns "färdiga" quilmönster för det. Men jag kanske kan ta ett redwork broderi? Nån som testat det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det går säkert, det jag visade sys även med broderimaskin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Om du tittar under maskinbrodyr i forumet där ser du en tråd som heter maskinbroderi. I den finns 2 färdiga quiltmönster som du kan prova. lena i virkvarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack!! Det ska bli jättekul att testa detta. Jag har även varit inne på linneaartline.com och köpt en bakande tomtemor.
Men kan man sitta inne vid maskinen en sån här dag, när solen skiner och dom vackra höstlöven virvlar omkring??? Nää, det blir nog en promenix med hunden i stället. Tack för hjälpen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
linneaartline
kolla linneas broderier. Hon har flera som passar till quiltning. jag har bl a sytt en vattnande mus. Blir kanon.Gunnel
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:58.