![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Snön kom tidigt i år
Ja herre gud, ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Tog mig en dusch och kliver ut i hallen och möts av snöfall. Hela golvet i hall och kök var helt vitt av något okänt. Kollade om taket låg kvar och det gjorde det. Sökte källan och hittar den kudde jag skulle sy överdrag till. Skulle alltså! Det satte hunden stopp för direkt. Vem vill ha en hund? Jag står för fraktkostnad och mat för all framtid. Han är söt ibland och hittar på sattyg väldigt ofta så du tar honom på egen risk
![]() Bildbevis på vad en illbatting kan åstadkomma under en snabbdusch. Han blir föresten 10 månader just idag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja, jösses! Han måste ha haft skitkul!!!! Å söt e han me...men behåll honom du, hihi.../M
PS. Grattis på tiomånadersdagen! DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ha ha ha hur kan man se så oskyldig ut? Gud så söt han är, men jag är rädd att han skulle lära min Malte ett och annat så du får behålla honom. Men nog är han söt nog att ta hand om annars hi hi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Han är så välkommen till mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bättre för mycket bus än för lite
hade jag ingte haft så många så skulle jag också tagit väl hand om honom....hehehehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åh, inte kan man tro ett sånt charmtroll om såna påhitt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
haha var glad över att det bara var en kudde har sett bild bevis på när en hund lekt med en saccosäck strl MEGA STOR!! kul att städa upp alla de små pluttarna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
![]() Den här kudden var storrrrrrr 70x70 och mycket stoppning. Nästan allt satt i pälsen på honom så det låg t.om uppe på köksbordet. Skägget var fullt av stoppning som jag fick plocka bort också. Men satyg eller inte så behåller jag charmtrollet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har en som tuggar i sönder allt jag tappar på golvet i syrummet......stora trådrullar, tyg,handukar....allt som jag tappar.....men jag får ju skylla mig själv....är arg en liten stund sen går det över....dom andra 2 stora hundarna förstör inget ...tugggar inte på något...tur för mig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Aj aj, samma dilemma alltså.
Tur det går över med stigande ålder så det är bara att vänta med kuddar här hemma ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.