![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Och jag har Internet Explorer och Windows XP och inga problem med att öppna med 7-zip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Måste man alltså ha 7-zip numera? När man har klarat sig bra utan det fram till nu? När det dessutom går jättebra att öppna zip-filer från andra webbsidor...
/Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Efter att jag bytte till 7-zip har jag inte haft problem att öppna något alls, Tidigare hade jag Winzip och då hände det att det inte fungerade på någon sida, men nog alltid på sysidan då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Funkar utmärkt med min gamla dator med WinXP och Winrar också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Och även Windows inbyggda extraherare funkar utmärkt i alla fall på Virkvarns bilaga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag hAR också problem filerna är "korupta" Vad är 7-zip för ngt är helt borta i datavärlden snälla kan någon förklara
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
7-zip är ett program som är bra på att hanteras oilka typer av komprimerade filer, alltså t.ex. zip-filer. Det är gratis och finns här: http://www.7-zip.org/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack snälla
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Provade nu på morgonen igen att hämta hem o nu fungerade det utan problem....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej!
Jag har Internet Explorer 7 och Winzip, och nu fungerar det för de filer som jag själv lagt upp här, men inte nya zipfiler, t.ex. den som Virkvarns nyligen lagt in i forum. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag provade den filen i både Firefox och IE 7 och det var inga problem. Men jag har WinRAR.... är det boven i dramat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:27.