Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-10-06, 09:48   #28
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Åh, ja det finns mängder av saker som jag skulle vilja ändra på i Sverige. Extremt många saker för att vara ärlig. I princip hela politiken. De sju stora partierna vågar inte göra någonting. Men ja, trots det så tycker jag mycket om Sverige. Naturen, kulturen, historia, innovativa människor, språket osv.

Det är nog så att om man bor i ett land så hittar man fel där som andra länder har det bättre. Oavsett var.

Men diskriminering och negativ behandling. Dålig attityd. ALlt det där ska bort!
Jag känner definitvt igen det där med kravet att det ska fungera i "fikarummet" som skäl till att inte anställa mig som döv. Jag blev chockad första gången jag fick veta det som skäl. Om jag var starkare då och hade bättre stöd, så skulle jag ju ha anmält till DO (om det funnits då, vet inte). Ja där kan jag hålla med om att det är så typiskt Sverige. Att tänka mer på hur det fungerar i fikarummet, afterwork, kickoff partajer än själva arbetet! Uppenbarligen tänker dessa människor inte så långt för människor är uppfinningsrika nog att umgås ändå. Det är verkligen förnedrande.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:52.