Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-10-03, 10:21   #1
Ust Ust är inte uppkopplad

På så vis, det är automatik numera... Det har jag inte förstått! Kan bero på att jag klickade på "markera som läst" och alla forum blev lästa eftersom jag alltid förut har markerat eftersom.
Ust är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 10:28   #2
symamsell symamsell är inte uppkopplad

Informationen om hur många inlägg man skrivit (som står nedanför namnet i vänster kolumn), hur intressant är den? Helt onödigt att det upprepas i varje inlägg tycker jag! Om man nu är intresserad av hur många inlägg som någon har skrivit kan man ju titta på profilen.
symamsell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 10:31   #3
clindh clindh är inte uppkopplad
admin

Ja vad tycker ni andra? Det är "default" att visa det där, men lätt att ta bort.

Man har det ofta i forum för att snabbt få en bild om den man diskuterar med är ny på forumet eller varit med en längre tid.
clindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 10:55   #4
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad

Citat:
clindh skrev: Visa inlägg
Ja vad tycker ni andra? Det är "default" att visa det där, men lätt att ta bort.

Man har det ofta i forum för att snabbt få en bild om den man diskuterar med är ny på forumet eller varit med en längre tid.
Inte stör det mig något att den informationen finns. Men jag får nog sluta babbla nu
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 13:21   #5
tillis tillis är inte uppkopplad

Jag saknar att inte kunna få upp enbart de trådar där det tillkommit nya inlägg sen man vart inloggad förra gången. Nu verkar alla inlägg komma upp när man väljer nya inlägg... Finns det något sätt som jag inte har hittat?
tillis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 14:46   #6
ask ask är inte uppkopplad

jag ser ochså väldigt gärna att färgerna bytas ut mot några som harmonierar med varann, ska vi starta en egen tråd om just färgval?
ask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 15:06   #7
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad

Jag skulle önska mig en större kontrast mellan "signaturrutan" och själva meddelandet i övrigt tycker jag det nya forumet känns väldigt bra
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-10-03, 15:03   #8
Nefertari Nefertari är inte uppkopplad

På min dator är det ljus babyrosa eller hudfärgat i forumet..Tycker inte det är snyggt...Grått är nog finare, iallafall så skär det sig inte ...

Måste också hålla med om att det är helt onödig information att hela tiden få veta hur många inlägg någon gjort...tycker inte att det säger så mycket om huruvida man är novis eller inte inom "sykonsten"...

Och varför ska det talas om huruvida man är ny på sidan eller ej? Tycker att alla blir mer likvärdiga om inte vissa framstår som "gamla rävar" och andra som "nybörjare" vid varje inlägg. Det finns ju som sagt i ens egen profil.
Nefertari är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
forumet

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27.