![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
admin
|
Standardfärgerna i forumet ser ut såhär - håll med om att detta iallafall är bättre? :-)
Har vi någon duktig webbdesigner i medlemsskaran? En uppfräschning av Sysidans design är verkligen på tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Usch ja, då är det bättre så här. Varför inte köra samma tema på den gamla oranga sidan. För det är väl den som ska frächas upp? Forumet tar ju sån plats på sidan så det är inte mycket kvar att fixa till. Kan vi inte få göra olika förslag att skicka in och rösta på? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag är en blå människa och älskar blått så jag vet inte vad jag ska tycka. Tycker egentligen varken bu eller bä. Det viktiga är att man tydligt kan se vad som händer på forumet och att det är lätt att navigera i det.
Något jag dock tyckte var kul med det andra forumet var födelsedagar. Tycker det vore kul om även sysidan kunde ha den funktionen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
forumet |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:50.