![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#181 |
|
Oj så vackra näsduksfodral det ramlar in på sysidan. Det är så kul o se att alla.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
|
Hoppas detta blev bild med mina näsduksfodral
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
Samla bilderna
Har funderat och det vore ganska skoj att samla bilderna från swappen. Kan vi inte som .Barfota. lägga in bilderna här också?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
Hej alla fodralswappare!
Nu hoppas jag att alla har fått sina fodral och skall jag vara ärlig så vet jag inte om bilder på alla ligger uppe. Tack till alla som deltog och till alla ni som kommenterade alla fina fodral. Uppfinningsrikedomen är fantastisk. Det här med swap är beroendeframkallande, eller hur? Om det är någon som har kommentarer och/eller klagomål får gärna maila till mej om det så skall jag ta det i beaktande till nästa gång. En vårswap finns i tankarna om att sy en top efter samma mönster eller kanske handledsvärmare i vilken teknik som helst. Fler tips på swap mottages tacksamt. Tack för denna gång alla swapare!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
Gör ett tappert försök att få in mina fodral här också
[IMG]http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=466 Äsch det bidde ingen bild, bara länken. Hur gör ni? Senast redigerad av chery den 2008-09-29 klockan 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Forumvärd
|
Hej Pia
Jag tror det blir rätt nu det sår ju fil och bläddra och då hämtar jag foto i mina bilder så hamnar dom på sidan ska själv prova o lägga in mina ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Forumvärd
|
Här var mitt fodral till Monica Wång
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Forumvärd
|
Och här är fodralet till Turid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
Ett litet tips som jag kom på nu är att jag lade öppningen några mm omlott när jag sydde så blir den lite tightare och inte så stor glipa. Man vill ju inte att näsdukarna skall bli smutsiga eller hur.
Ett annat tips är att den ena som jag fick i swapen använder jag till mobilfodral! den passar utmärkt och är lätt att sätta i och ta ur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
Jag vill tacka Anette att hon höll i trådarna som swapmamma för denna swap så att swapen blev av. Kände att jag själv tyvärr inte hade möjligheten att hålla i trådarna. Så ett stort tack till Anette
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
ÅH Monika (rodnar klädsamt) det var så lite så (slitet uttryck jag vet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
Här är bild på fodralen jag sydde
Tyvärr så blev färgerna bleka och inte rättvisande på fotot |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
Här är pdf mönstret som jag gjort om någon mer har lust att ta del utav det. Har fått dela upp mönstret i tre delar för att få plats med det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23.