![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#166 |
|
Idag så kom det två fina näsduksfodral i min låda
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
Igår låg ett kuvert hemma och väntade med ett välidgt sött fodral från Ingrid. Hoppas på ett till när jag kommer hem från jobbet idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
Jag fick ett jättesött fodral i min absoluta favoritfärg igår. Tack MonkaW
Mina mottagare får sina i morgon om posten inte kör i diket på väg norröver och söderöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
Fick ett fodral till idag av Lisbeth. Så snyggt och även det i min favoritfärg. Vilken lycka... två stycken som prickar in exakt val av tyg. Kuvertet var nästan lika snyggt som fodralet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
Va kul att ni fick användning av min sybeskrivning. (Hade dock skrivit fel vad gäller tygerna men det fattade ni kanske ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Forumvärd
|
Jag fick ett jättefint från Emilia (Tufft mitt barnbarn heter oxå Emilia)Tack så mycket.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
Så nu har jag lagt ut en bild på fram och baksidan på de fodral jag skickade till Turid och Therese.
http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=46657 |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
Nu har mitt andra fodral kommit. Ett jättefint i naturvitt färdigtbroderat tyg och ett satinfoder i samma färg. Blir fint att ha min min väska som egentligen är en korg. Tack Anette Sjöberg ingen fara att det blev försenat huvudsaken är att det inte kom bort på posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
Jag har lagt upp fodralen som jag har sytt nu http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=46672
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
Oh.. så kul det är att se alla härliga olika fodral
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
Tusen Tack, Tua Delfintua för det ursnygga fodralet som kom idag.
Nu har jag fått mina två fodral och mina har kommit fram till respektive mottagare, så nu kan jag lägger ut mina bilder. solingnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
Ha ha.... jag har en kamera som inte vill släppa ifrån sig bilder nu. Kan mina mottagare kanske hjälpa mig med en bild på respektive fodral.
Saknar en bekräftelse från Therese, har den kommit fram? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
Öhhh... jag glömde nog skriva min mail på lappen. Men det funkar ju genom profilen också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
Vad roligt med denna swap. Jag har ju inte själv deltagit men det är så roligt att kika på alla fodral och vilken inspirationskälla inför kommande förkylningstider. Alla är så fina på olika sätt, tack alla för att ni inspirerar oss som inte deltog med era bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
Nu har jag fått bekräftat att mina mottagare fått sina fodral. Återstår att försöka få mina fodral ur kameran
![]() Så kunde fodralen inte komma mer lägligt för jag är duktigt förkyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:53.