![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#151 |
|
YIPPIE
![]() Det kom 2 kuvert med fodral hem till mig idag. Tusen tack Emma och Merja. Två helt olika men lika underabra fodral ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Forumvärd
|
Glömde ju skriva att jag fick ett jättefint fodral från Monika C.Persson.Tack....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
Har fått ett jättegulligt fodral av Ingrid N. Tusen tack, det är väldigt romantiskt med spetskant och satinrosor.
/Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Tack Matilda och Doris,för fina näsduksfodral,
MVH Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
Tack Pia Lindh och Sofie (OlleGolle) för dom helt olika och jättefina fodralen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
Nu förstår jag inte... Jag lade upp en bild och valde "nej" på publicera. Tro fasen att den dök upp både bland mina bilder och bland "nya bilder"... Är det bara album man kan välja att ej publicera och inte bilder? Eller vad innebär "publicera" egentligen? Kanske borde frågat på sysidan-forumet egenligen, men eftersom jag skrev om det här innan så...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
Du kan bara välja att "publicera ej" på ett helt album om jag inte minns fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
Men varför finns då det alternativet för enskilda bilder när det inte fungerar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
En fråga som Ulrica kanske kan svara på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
Idag när jag kom hem väntade två brev på mej!Tack Nallen och Micka!
De är totalt olika men båda passar mej perfekt! Å jag som är frisk som en nötkärna just nu... Det är så kul att swappa!!!! Tack Annette, "swapmamma", för att du höll i den! Kram /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#161 |
|
Avsändare okänd!
Jag har också fått två kuvert idag med jättefina fodral. Ett från Marielle i häftiga färger - tusen tack! Det andra vet jag inte vem det var ifrån - jättefint i blommigt tyg. (nyponrosor om jag inte är helt ute och cyklar) Mail-adressen var med, fast när jag mailade fick jag det i retur. Adressen började med vowa! Hör gärna av dig så jag vet vem jag ska tacka!
Detta var kul - ser fram emot nästa swap redan! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
|
Nu vet jag att det var från Ewa (wowa)!!
![]() Tusen tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
Nu har jag fått två jättefina fodral, från emmagjord och iamia (Emma och Åsa)Höll på att lägga in bild på dom fodral jag gjort idag men upptäckte att jag var för tidigt ute, så jag tog bort dom snabbt. Lägger in dom i morgon i stället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
Det var jag
som fick ett av fodralen som Ann1e sytt. Tack! Det roliga var att jag tänkte när hon skrev att hennes ena fodral var rosa med vit uddspets att det hade ju varit himla fint OCH så fick jag just det fodralet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
Jag har inte fått mitt ena fodral men hoppas det kommer i morgon.
När ni i morgon lägger in era bilder och skall klicka i kategori glöm inte då att klicka i Swap. Skriv gärna om fodralen ni sydde, hur ni tänkte och så. Skriv gärna också om vilka som fick era fodral. Jag har en map på min sida som heter just Swap där lägger jag in sådant som jag swappat både det som jag sytt samt det som jag fått. Bara en idé om det är någon som vill kan ta efter. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:09.