![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
I och med att det har talats om "bilduppläggnings-bombning" i forumt förut, så kanske vi kan lägga upp antingen torsdag eller fredag? Eller är det "roliga" med det att alla drygt 40 bilder kommer upp samma dag? Jag har aldrig varit med i en swap förut, men vet att jag lätt missar andra upplagda bilder när en massa swapbilder läggs upp precis samtidigt... Men om själva grejen men swapar är att alla lägger upp samtidigt så ska jag hålla tyst!
![]() Man kan ju se det både inifrån och utifrån swap-gruppen. Förstår om swaparna gärna lägger upp samma dag, så att alla får se allas samtidigt, men samtidigt blir det synd om de som lägger upp andra bilder den dagen, för de bilderna hamnar lätt i skymundan... |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:09.