Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Swap
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-09-15, 15:35   #121
monicka monicka är inte uppkopplad

Oj!
Även jag hade bråttom när jag postade mina...inser jag nu när jag läser era inlägg...ingen e-postadress men tur nog en avsändaradress på kuverten...lapp skrev jag,men ara Monica...som om alla vet vem jag är. hmmm.

Jisses,vad mycket man måste ha i sitt lila sy-huvve!
/M
monicka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 16:20   #122
iamia iamia är inte uppkopplad

Ja fy vad det måste vara fullt i mitt syhuvud, för jag har totalt glömt att det är den 15 utan trodde det var den 8 Jag postar mina fodral i morgon, om jag hinner sy klart för dom ska fixa elen hemma har bara el i halva huset(eltomt i syrummet) och dom ska gräva upp kabeln o byta den, och det gör dom kanske inte förrens på onsdag. Så jag ska sy det fodral jag har kvar när jag slutar jobba i kväll.
Kram ÅsaS
iamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 16:48   #123
tk81 tk81 är inte uppkopplad

nu har jag laggt mina näsduksfodral på lådan.
tk81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 16:54   #124
chery chery är inte uppkopplad

Jag med!
chery är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 17:13   #125
tillis tillis är inte uppkopplad

jag med!
tillis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 18:10   #126
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Jag med!

Men de går inte iväg förrän i morgon, så de kommer fram på onsdag.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 18:36   #127
dunderlina dunderlina är inte uppkopplad
Forumvärd

Ja mina är oxå på lådan
dunderlina är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 19:02   #128
solingnes solingnes är inte uppkopplad

...har också postat idag, två fodral på väg någonstans i Sverige.
solingnes
solingnes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-15, 20:40   #129
albasmormor albasmormor är inte uppkopplad

foto

Imorgon går mina näsduksfodral iväg till de två som skall få dem.
albasmormor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-16, 07:47   #130
symamsell symamsell är inte uppkopplad

Mina fodral är också postade - en romantisk och en "vad-som-helst", fast den är nog ganska romantisk den också... Så då har jag gjort mitt, nu är det upp till posten. Lite betänksam blev jag....

Killen på ICA-posten måste ha varit totalt digitaliserad, för han verkade knappt veta vad ett kuvert var. Han klistrade frimärket på baksidan!!! Visserligen hade jag min avsändaretikett där, men inte kan man väl tro att frimärket ska sitta på kuvertfliken? När jag påpekade detta såg han helt förvirrad ut och frågade kollegan om det gjorde nåt? Men så kan det ju inte vara sa jag, då blir ju kuvertet utdelat till mig. Då försökte han riva loss frimärkena men de hade ju redan hunnit fastna, så dels var det inget klister kvar, dels revs en av dem sönder så att en stor del av hörnet försvann. Ändå försökte han få dem att fastna på framsidan! Lite försynt sa jag att det där går nog inte, frimärket måste ju sitta kvar hela vägen, och jag ville nog ha nya märken. Stackars killen var alldeles rödblommig! Kön bakom mig blev bara längre och längre... Det sista jag hörde var att han frågade kollegan vad han skulle göra med de två oanvändbara märkena som han fortfarande höll i ...

/Merja
symamsell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-16, 08:06   #131
Micka Micka är inte uppkopplad

Snigelpost???

Jag skickade mina igår också från Ica och det verkar som om de inte riktigt är vana vid att hantera "vanlig" post. Hoppas att alla fodral kommer fram! *hihi* ser framför mig när de sorterar posten och det är ovanligt många små kuvert på g - eller inbillar jag mig bara att vår lilla swap skulle märkas i postgången. Föresten Annette, hur många blev vi till sist?
Micka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-16, 08:19   #132
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad

Citat:
symamsell skrev:
Mina fodral är också postade - en romantisk och en "vad-som-helst", fast den är nog ganska romantisk den också... Så då har jag gjort mitt, nu är det upp till posten. Lite betänksam blev jag....

Killen på ICA-posten måste ha varit totalt digitaliserad, för han verkade knappt veta vad ett kuvert var. Han klistrade frimärket på baksidan!!! Visserligen hade jag min avsändaretikett där, men inte kan man väl tro att frimärket ska sitta på kuvertfliken? När jag påpekade detta såg han helt förvirrad ut och frågade kollegan om det gjorde nåt? Men så kan det ju inte vara sa jag, då blir ju kuvertet utdelat till mig. Då försökte han riva loss frimärkena men de hade ju redan hunnit fastna, så dels var det inget klister kvar, dels revs en av dem sönder så att en stor del av hörnet försvann. Ändå försökte han få dem att fastna på framsidan! Lite försynt sa jag att det där går nog inte, frimärket måste ju sitta kvar hela vägen, och jag ville nog ha nya märken. Stackars killen var alldeles rödblommig! Kön bakom mig blev bara längre och längre... Det sista jag hörde var att han frågade kollegan vad han skulle göra med de två oanvändbara märkena som han fortfarande höll i ...

/Merja
Herregud, det här var dagens bästa. Jag skrattar så jag gråter och hunden glor på mig och undrar om jag är tokig. Vilken fars
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-16, 09:56   #133
Micka Micka är inte uppkopplad

Jag har fått det!

Jag har fått mitt ena fodral med posten nu! Ett jättefint, med mitt namn broderat på. TACK! *så glad, så glad*
Micka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-16, 10:01   #134
Emmagjord Emmagjord är inte uppkopplad

Jag lade mina på lådan på väg till jobbet igår, så förhoppningsvis kommer de fram idag.
Emmagjord är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-16, 10:36   #135
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Vi blev 23 st till slut. Det innebär att 46 st nästduksfodral är ute och åker på postbilarna.

Jag ser verkligen fram emot att se alla fina fodral. Mina två mottagare ville ha vad som helst. Så det blev en rosa med fin uddspets i bomull i öppningen och en lika dag till fast ljusblå.De borde få sina i morgon onsdag då jag missade lantbrevbäraren i går. (men inte idag)

Jag har fått en av Carina, som jag fick den fina kasse med Kaffepetter och Göta på. Den var rosa med en jättefin rosett i spets påsydd. Tyvärr "stal" min älsta dotter den hon blev helt bedårad av den. Men snäll mamma som man är (ibland då ) så fick hon ta den.Jag har inte varit och kollat posten än men förmodligen har jag en till som ligger i boxen.
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:52.