![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips: Quilt-Bok-shopping i Göteborg
Hej!
Ville bara tipsa om en butik i Haga i Göteborg som säljer billiga Quiltböcker (bl a). Ligger på en tvärgata till Haga Nygata, snett över Liten Karin och mittemot Olivolje-butiken. Borde bli Skolgatan. De hade Läckra Lapptäcken/Kaffe Fassett för 98:- och en hel del kul amerikanska böcker, 69-225:-. Massor av böcker om stickning också. Jag har aldrig uppmärksammat butiken tidigare, så jag tänkte tipsa er som också missat den. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
tack för tipset
Hej, vilket bra tips, det måste jag spana in!
Jag är lite av en quilt- bokofil :-). Då kan jag passa på att tipsa om den här boken jag hittade igår, har inte sett den IRL, men den såg mysig ut. Det är en japansk quiltbok........ http://www.quiltzauberei.de/oxid.php...e-Med-Sverige/ Hoppas nu länken fungerar. hälsningar Monica A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hur köpa?
Hej
Boken Monica tipsade om verkar jättespännande - men min tyska är dålig. Är det någon som vet om man kan få tag på boken i Sverige eller engelsktalande land? Mvh Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Svar på översättnig av quiltbok från tyska
Hej!
Googla på quiltzauberei,de. Där hittar du sidan om boken . Tryck på översätt denna sida så får du den på svenska. Lätt som en plätt. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:42.