![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
|
Tack alla som tröstat mig både här och via email och tipsat mig om både det ena och det andra.
JAG BEHÖVDE INTE VÄLJA!! I måndags var jag hos tandläkaren igen och då fick jag mina tänder som de tagit bort och sa till mig att sälja dem!! Då kom jag ihåg att jag hade några fler gamla tänder liggandes och igår skickades de för återvinning och förhoppningsis en litet bidrag till lillebror. Igår köpte jag en lite Brother SE-2010 och den är så gullig, ska testsy den ordentligt i morgon idag har det bara blivit lite småstygn. Jag gick också tillbaka till symaskinsdoktorn med lilla Lily och han var så snäll så han tog tillbaka den och jag fick faktiskt 700 kr för den. Blåmärkena och svullnanden på hake och käke är borta så nu kan jag gå ut ogen och prata och skratta som vanligt. Visst är livet härligt ibland. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:29.