![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tema-utmaning!
I augusti har vi haft vi en swap med tygkassar, som var jätterolig. Och det berodde helt och hållet på alla entusiastiska deltagare!
I en swap så skickar man ju saker till varandra. Det är ett slags grupparbete, fast man inte behåller det man själv sytt. Men det går att göra ett grupparbete på det gamla "hederliga" sättet också, att bara redovisa resultatet för varandra. Så, här är min fråga: Finns det intresse för att göra en tema-utmaning/grupparbete? Jag tänkte mig ett tema som alla anmälda syr efter, och sen "redovisar" vi resultatet för varandra. I detta fall broderi, med maskin eller om man vill, för hand. Jag har en idé, men vill känna mig för om intresse finns först. Skriv nåt här i så fall! /Merja |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:42.